You are here:

Lenca Molleman

Lenca Molleman

 

Als Specialist Marketing werkt Lenca Molleman (1974) al sinds 2009 voor het museum van het Instituut. Zij is verantwoordelijk voor campagnes van de Beeld en Geluid experience, diverse tentoonstellingen, evenementen en programmering en aanspreekpersoon voor allerlei commerciële zaken van het museum.

Sinds 2014 is Lenca ook actief als projectleider. In 2018 is zij voor de 5e keer projectleider van de Top 2000. Andere projecten zijn de fusie met het Persmuseum, de tentoonstellingen “Let’s YouTube” en “Nieuws of Nonsens”, en de nieuwe website van het Instituut die eind 2017 gelanceerd is.

Dit jaar is Lenca projectleider van Dutch Media Week. Dutch Media Week, wordt na 2 eerdere edities, in 2018 voor het eerst uitgevoerd door Dutch Media Foundation en Beeld en Geluid samen en komt in nauwe samenwerking met de gemeente Hilversum tot stand. Dutch Media Week 2018 vindt plaats van 1 t/m 9 september. De missie van de week is om “de betekenis van media te verkennen, samen met makers en publiek”.

Contact

✉ lmolleman@beeldengeluid.nl
☏ 035 677 5068
✐ Bekijk het profiel van Lenca op LinkedIn