You are here:

Serieus grappig genomineerd voor Grand Prix Content Marketing Bekroning

De marketing- en publiekscampagne rondom de tentoonstelling Serieus grappig in samenwerking met De Speld is genomineerd voor de Bekroning Distributie van de Grand Prix Content Marketing. Dit zijn beloningen voor de beste contentmarketing cases en -producties in Nederland en België waarbij de Bekroningen zich richten op uitblinkende producties in specifieke categorieën.

Succesvolle mediapartner

In de periode van februari 2019 tot en met september 2019 trad De Speld op als mediapartner van de tentoonstelling Serieus grappig van Beeld en Geluid. Naast een inhoudelijke bijdrage aan de tentoonstelling en een live optreden tijdens de opening, zette De Speld haar bereik in om zoveel mogelijk liefhebbers van satire te laten kennismaken met de tentoonstelling Serieus grappig. In overleg is ervoor gekozen om satire met satire aan te jagen wat resulteerde in een succesvolle campagne met meer dan 1 miljoen unieke bezoekers, organisch bereik, en hoge engagement onder een jonge en kritische doelgroep.

Op 26 november 2019 wordt bekend gemaakt wie de Bekroning Distributie in de wacht sleept. De case Serieus grappig door De Speld, in opdracht van Beeld en Geluid, neemt het op tegen cases van onder andere PostNL, Hema, KPN, Vodafone, Tikkie, Mars en Rijkswaterstaat.

Bekijk de campagne

Heb je de campagne gemist? Gniffel hier nog even om de artikelen van De Speld of doe de ultieme test: ben jij moreel verdorven of deug je?