Je bevindt je hier:

Mariska Brasser - de Fouw

Mariska Brasser-de Fouw voor de gekleurde ramen van Beeld & Geluid

Mariska Brasser - de Fouw is binnen Beeld & Geluid het aanspreekpunt voor de museale marketing. Zij vertaalt het brede aanbod en de strategische bedrijfs- en marketingdoelstellingen naar het marketingbeleid.

In 2017 is zij gestart als Senior Marketeer voor het museum en is sindsdien verantwoordelijk voor de marketing van en campagnes rond de tijdelijke tentoonstellingen, evenementen, arrangementen, programmering, zakelijke markt en Dutch Media Week. Met de uitbreiding van het marketingteam heeft zij de marketingactiviteiten rond Dutch Media Week en de zakelijk markt overgedragen aan collega’s. Op dit moment werkt zij vooral aan het nieuwe museum. Hierbij ligt haar focus op de ontwikkeling van de marketingplannen en -campagnes voor het nieuwe museum dat in februari 2023 de deuren opent.

Mariska werkte hiervoor als (interim) marketeer bij het Nationaal Militair Museum in Soesterberg, het projectteam Waterliniemuseum in Bunnik, het GeldMuseum in Utrecht en daarvoor als account director/manager bij diverse reclamebureaus in Amsterdam en Utrecht