Business in Media
Er zit business in media: hoe kun je met media je business laten groeien? En hoe ziet de business van media eruit? Op basis van het thema van de dag interviewt Humberto Tan interessante ondernemers, topmanagers en experts van zeer uiteenlopende mediabedrijven.
Er zit business in media: hoe kun je met media je business laten groeien? En hoe ziet de business van media eruit? Op basis van het thema van de dag interviewt Humberto Tan interessante ondernemers, topmanagers en experts van zeer uiteenlopende mediabedrijven.
Wegens groot succes programmeren we dit jaar weer de dagelijkse talkshow Business in Media, met Humberto Tan als enthousiaste presentator. Er zit business in media: hoe kun je met media je business laten groeien? En hoe ziet de business van media eruit?
Deze business talkshow is gericht op opdrachtgevers van marketing, communicatie en mediaproductie, professionals uit de media-industrie en iedereen die is geïnteresseerd in de zakelijke kant van media.
Op basis van het thema van de dag interviewt Humberto interessante ondernemers, topmanagers en experts van zeer uiteenlopende mediabedrijven.
Vanuit zijn oprechte interesse en zakelijke nieuwsgierigheid praat hij met zijn gasten over de laatste ontwikkelingen en trends. Ook wil hij meer weten over hun bedrijf, proposities en hoe ze opdrachtgevers ondersteunen bij hun communicatie- en media-productie. Daarbij gaat hij op zoek naar de bijzondere verhalen, onontdekte pareltjes, indrukwekkende cases en de vaak verrassende oplossingen die zijn gasten te bieden hebben.
Thema’s en onderwerpen die behandeld worden zijn o.a.
- The Future of Events: hoe ziet de toekomst van evenementen er het ‘post-covid’-tijdperk uit? Wat is de blijvende impact van online en hybride events?
- Sport & Media: het was weer een bijzondere sportzomer. Sport en media vormen een goed huwelijk. Maar wat is voor bedrijven en sponsors de toegevoegde waarde van de associatie met sport? En wat voegt sport toe aan mediabedrijven?
- Formats & Storytelling: er zijn steeds meer media en kanalen, maar het draait nog steeds om een goed verhaal. Hoe vertel je dat? En hoe breng je dat succesvol naar buiten?
En verder is er aandacht voor onderwerpen als media-productie, media-startups, online media, data en ai en verrassende nieuwe mogelijkheden.
De talkshow gratis live bijwonen?
Registreer je hier!